Living Our Story-The Story of...............

If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it dosent, then it was never meant to be.

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Its Juz Me..

My photo
Bandar Seri Jempol, Negeri Sembilan, Malaysia
I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go. Things go wrong so that you appreciate them when they're right. You believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.

Corat Coret

I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. And I know you do the same things too, So we're really not that different, me and you.~We were given: Two hands to hold. Two legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen. But why only one heart? Because the other was given to someone else. For us to find.

~Give her two red roses, each with a note. The first note says For the woman I love and the second, For my best friend.

There was an error in this gadget
Monday, December 13, 2010

5 sebab kenapa anda perlu merokok...???? Rihaz..

Writen by Putra Rihaz Zahir

kenapa ramai orang benci pada perokok? Pelik betul la. Kan 5/10 daripada lelaki dewasa kat Malaysia ni adalah perokok. Takkan nak benci diorang semua. Tak baik tau. Nanti dapat jodoh perokok jugak baru padan muka..

Sebenarnya perokok ni ada alasan tersendiri untuk merokok. Ingat diorang saje suka-suka je ke?




Untuk menguatkaan lagi statement aku. Ni ha, aku bagi 5 sebab kenapa korang perlu merokok:


1. Kenyang tanpa perlu mengunyah.

Best kan dengan sedut asap je dah boleh kenyang. Tak payah susah2 nak mengunyah, buang masa..


2. Nampak macam orang kaya.

Harga rokok semakin lama semakin mahal. Orang kaya je yang mampu beli rokok. Kalo tak merokok kena cop sebagai miskin. Biar la papa, asalkan bergaya..


3. Dah banyak sangat pahala.

Dah puas hidup. Pahala pun dah banyak sangat. Hidup lama-lama pun nak buat apa kan? Kalau mati sekarang pun lagi bagus..


4. Kaler paru-paru special berbanding orang lain.

Paru-paru berwarna hitam berkerak. Bila-bila masa je boleh reput. Korang ada ke?


5. Tak diganggu nyamuk.

Nyamuk, lalat semua pun lari, tak nak dekat. Lebih best kalau awek sendiri pon lari sebab dah tak tahan bau asap rokok..


Hah, "keistimewaan" jadi perokok pon aku dah bagi. So, lepas ni takde sebab dah korang kata TAK NAK pada rokok lagi kan..

Wakakaka.. Larikkkk..!!!!

kredit tu..jejaka terhangat.blogspot

0 komen anda:

Post a Comment

Cer komen..

Comments:

WYSIWYG editor

Kt Mane You All..