Living Our Story-The Story of...............

If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it dosent, then it was never meant to be.

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Its Juz Me..

My photo
Bandar Seri Jempol, Negeri Sembilan, Malaysia
I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go. Things go wrong so that you appreciate them when they're right. You believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.

Corat Coret

I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. And I know you do the same things too, So we're really not that different, me and you.~We were given: Two hands to hold. Two legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen. But why only one heart? Because the other was given to someone else. For us to find.

~Give her two red roses, each with a note. The first note says For the woman I love and the second, For my best friend.

There was an error in this gadget
Sunday, November 07, 2010

Keliru...?? Bersalah...?? Simpati...??Love..?? hmm...... :'( Part 2

Writen by Putra Rihaz Zahir

hmm sambung la ea....

afta da drop dua2 2... i b lonely dlu... nk pk y mane y terbaek.. 4 da tme being... i tgu gak... spe y fst tgo r... hmmm then dier dtg.... u all taw je la an.. ble da heart broken ney.. fragile gle.. dier pjuk i... sof je.. n m feel better.. but i start konpius ape y i rase dgn dier.... ques.. mne prginye ma girl y ag satu.... i xnk dier pergi trlalu jauh dari i.. even i da lepaskan dier.... hmmm... adakah dier da x blh trime i..?? adekah dier tgu i pjuk dier..?? adakh dier masih mgharapkan i..?? adakh dier terluka badly..?? hmmmmmmmmmmmmmmm.....tp i go on je dlu... bia dier cool n i cool dlu.. bwu ley pk dgn okay....

hmm tringat wktu prob dlu.. mlm td dier kate i dah pun pilih dat girl even i x gtaw dier...dier taw..cuz i asyk defend dat girlll..dier kate i wat dier mcm samp[ah...mcm jahat sagt... emm i taw knp dier rase mcm 2... der da salah fhm.. GOSH..!! hmmm xtaw nk wat mcm mane ag... dier kate i asyk defend dat girl.. hmmm... behind all dat.. dier x taw y i plak asyi defend dier when m wif dat girl... same mcm y i wat ble i dgn dier... dier wat conclusion tnpe taw prkare y sbnarnye... terluke sgt i... then dier undur diri tanpa taw perkara sbnarnye... dier jauhkan diri dari i... hmmmmm... RINDU....!!!!!!!! samapi skang i rase lost sgt... dier kate i sptutnye rase bhg cuz idop i da complete.. cuz i da bsm dgn orag y sayang i.... TP da problem is... KNP i rase skt sgt9!!!!!!! rindunye i kat dier x taw nk xpres.. hmmm...

hmm with dat girl... i xnk dier skt da.. cuz i taw y dier da sgt3 syagkan i.. kalo i gtw sume ney.. mesti hnacur hati dier.. i try ma best bhgkan dier..kuaar dgn dier... tp smpai ble i nk mcm ney... pilihan y ade.. juz go on..korbankan diri i..ati perasaan i...bia dier bhg.. OR gtaw sumenye..then tgk dier bsedih....hmmmmmm

ya... i syg dier memg i syg dier..tp i rase...i sayng girl ag satu more....hmmmmmmmm sory dea....

plz.. sumone plz bg pandangan...x stble gle skang.. nk xm ag.. stdy pun da mcm xde mkne.. xley masok.. mlm pun x bley tdo/.. even mn ubt pun x tdo2 gak..hmmmm sumone plz.. email me k.


2 komen anda:

Sejati~ said...

Hahaha, exactly same like my story..
aku jadik girl yg buat bf dia let go kat prmpn kedua & lari xde berita..

opinion aku, dat first girl yg lari, bukan xsyg u..
tapi, dia syg u (dlm situasi akula) & sentiasa perhatiankan boy tu dari jauh.. ok maybe imposibble rite?? but i've done dat..

then, dat girl alwys pray that u are alwys happy wif sum1 else.. ok??

aku xckp 2nd girl tu salah.. xjugak.. 2nd girl tu syg u ko jgk, n nak wat ko happy.. so, dua2 syg ko..

dalam kes aku, dua2 syg girl yg sama, n kitorg decide discuss together ber3..
alhamdulillah.. aku lepaskan ma ex and kami ber3 friends dah skrg..

tapi kena berani let one of them go la..

Rihaz said...

Rihaz here...hurm kalo blh xnk let go dua2...hmm anwy tengs aw bg opinion...hmm mis them..damn much..

Post a Comment

Cer komen..

Comments:

WYSIWYG editor

Kt Mane You All..